Teczki ofertowe – jak detale mają wpływ na dobry biznes



Biznes to nie tylko ludzie i miejsca. To również przemyślane materiały ofertowe pozwalające lepiej poznać markę. Zobacz, do czego przydają się firmowe teczki!


Każda dobra marka ma swoje charakterystyczne cechy, po których można ją rozpoznać. Kolory, logo, przesłanie... To wszystko przychodzi na myśl, gdy słyszy się nazwę firmy. Jednak system identyfikacji wizualnej to coś więcej. To także wszelkie materiały ofertowe. Wśród nich nie może zabraknąć praktycznych artykułów papierniczych. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w takie akcesoria do przechowywania dokumentów. Przekonaj się, co daje własna, zaprojektowana specjalnie na potrzeby marki teczka!





Porządek i estetyka, czyli najlepsze świadectwo firmy


Gdy klient przychodzi do biura lub firmowej siedziby, liczy na szybką i profesjonalną obsługę. Warto zatem postarać się, aby zrobić na nim dobre wrażenie. Jeśli jednak trzeba długo szukać potrzebnych dokumentów, przekopując się przez stos papierów i bałagan na półkach, nie świadczy to najlepiej o zorganizowaniu pracy. Aby zatem ułatwić archiwizowanie i porządkowanie umów, przydadzą się teczki firmowe. W ofercie drukarni Top Druk znajdziesz je w standardowym rozmiarze A4.


Przygotowywane są one z solidnego papieru kredowego o gramaturze 350. Możesz wybrać, w jaki sposób mają zostać zadrukowane i uszlachetnione. Wolisz błyszczącą czy matową folię? Na teczkach nadrukujemy logo Twojej firmy lub dowolne zdjęcie, czy obrazek. Na życzenie wykonamy teczki z gumką. W drukarni posiadamy własną linię do sztancowania wobec czego możemy na indywidualne zamówienie zrealizować każdy projekt teczki. Zamawiając online, zadecyduj, jaki nakład potrzebujesz. Przy większej liczbie zamawianych sztuk całość jest stosunkowo tania. Wybierając parametry produktu, od razu zobaczysz przewidywany czas.





Teczki ofertowe: daj się poznać!


Tego typu akcesoria papiernicze nadają się nie tylko do przechowywania dokumentów na miejscu, w biurze. Estetyczna teczka sprawdzi się również:
  • na targach – do wręczania zainteresowanym wraz z katalogami, ulotkami i innymi materiałami marketingowymi,
  • podczas spotkań biznesowych,
  • przy spisywaniu umów z nowymi klientami,
  • w trakcie networkingu po szkoleniach albo warsztatach.
We wnętrzu teczek znajdziesz specjalne miejsce na firmową wizytówkę. Dzięki niemu możesz od razu przekazać potencjalnemu klientowi lub biznesowemu wspólnikowi swoje dane kontaktowe. Warto zadbać o to, aby kolorystyka, fonty i inne elementy wszystkich materiałów były spójne. W ten sposób  buduje się świadomość marki. Sprawia to, że patrząc na wizytówki lub teczki, od razu da się domyślić, z którą firmą są one związane.

 Podsumowanie

Zapraszamy do składania zamówień w naszej podlaskiejdrukarni – 24 h/dobę! Decydując się na współpracę z nami, nie musisz martwić się o jakość zakupionych produktów. Gwarantujemy wysoki poziom świadczonych usług z zakresu druku materiałów promocyjnych. Możesz także spodziewać się, że zamówiony nakład teczek firmowych dotrze do Ciebie w obiecanym terminie – oczywiście w idealnym stanie. W razie pytań skontaktuj się z naszym biurem telefonicznie (w godzinach pracy) lub poprzez formularz. Chętnie pomożemy Ci dokonać najlepszego wyboru i podpowiemy, jak przygotować niezbędne pliki graficzne. Już dziś zamów tanie, profesjonalne artykuły papiernicze, oddające ideę Twojej marki!

Komentarze