Papier firmowy a satysfakcja klientów – co warto wiedzieć?





Korespondencja z klientami? Przygotuj ją na specjalnym, firmowym papierze! Świadczyć to będzie o wysokim profesjonalizmie marki. Złóż zamówienie w Top Druk!


Często drukujesz jednostronicowe dokumenty dla swoich klientów? Regularnie zawierasz umowy albo wysyłasz ważną korespondencję biznesową? Koniecznie zainwestuj w najlepszej jakości offsetowy papier! 

Pismo, przygotowane na zwykłym arkuszu, zbytnio się nie wyróżnia. Tymczasem dokument, stworzony na opatrzonej firmowymi danymi kartce, na pewno nie zostanie wrzucony w stos innych, zadrukowanych stron. Czemu? Bo po prostu zwraca uwagę! Zobacz, dlaczego warto zamówić ryzę papieru w naszej drukarni online i dokonaj opłacalnego zakupu!





 Dobra jakość w korzystnej cenie

Oferowane przez arkusze papieru są zadrukowywane wybranymi danymi z jednej strony. Gramatura kartek to 80 lub 90. Ma to znaczenie, gdyż są one przeznaczone do dalszego druku. Z tego też względu papier firmowy musi wyróżniać się nieskazitelną bielą. Świadczy to o jego jakości. Żaden klient nie chciałby przecież czytać umowy lub korespondencji, przygotowanej na starych, pożółkłych kartkach... Wykaż się więc profesjonalizmem i dostarcz mu dokumenty na estetycznym papierze, wpisującym się w wysokie standardy Twojego biznesu!

Do wyboru masz nakłady w liczbie od 100 do aż 20000 sztuk arkuszy. Jeżeli zdecydujesz się kupić za jednym razem więcej, w przeliczeniu na jeden arkusz, koszty będą niezwykle atrakcyjne. Zamawiać możesz przez 24 h na dobę, więc godziny pracy naszego biura w Łomży Cię nie ograniczają! Od razu zobaczysz przewidywany czas realizacji. Zwykle wynosi on 2-4 dni robocze. Zamówienia dostarczamy kurierem, a w podlaskiem (do 150 km od naszej siedziby) – transportem własnym.



Nadruk na papierze firmowym: na co zwrócić uwagę?

Decydując się na zakup takich arkuszy, warto pamiętać o kilku kwestiach. Przede wszystkim, kolorystyka nadruku musi być zgodna z barwami marki i z innymi elementami identyfikacji wizualnej. Wśród wydrukowanych elementów nie powinno zabraknąć:
  • firmowego logo,
  • niezbędnych danych kontaktowych (adresu, nr telefonu, e-maila),
  • adresu strony internetowej,
  • hasła reklamowego (jeśli jest wystarczająco krótkie),
  • ewentualnie: numeru NIP, numeru konta bankowego i innych danych – zależnie od specyfiki branży.

Nadruk nie może przesłaniać zbyt dużej części kartki, ale jednocześnie musi pozostać czytelny. Dlatego warto zaprojektować go tak, aby znalazł się na górze bądź na dole papieru. Środek pozostanie wówczas pusty – w sam raz do dalszego zadruku. Ponadto projektując plik z danymi, trzeba zachować odpowiednie marginesy – aby żadna treść nie została ucięta. Dla ułatwienia sporządziliśmy instrukcje przygotowywania plików. Zachęcamy do zapoznania się ze wskazówkami przed złożeniem zamówienia na dany typ materiałów!

Podsumowanie

Nie jesteś jeszcze naszym klientem? W takim razie, w ramach pierwszego zamówienia, wykonamy dla Ciebie projekt... zupełnie za darmo

Nie do końca wiesz, jak ma wyglądać Twój papier firmowy? Nie wahaj się więc skorzystać z tej promocji! Mamy również specjalne oferty dla agencji reklamowych. Zależy nam na owocnej, satysfakcjonującej dla obu stron współpracy. Najlepsza drukarnia w Łomży poleca się!

Komentarze